Technowiedźma
Wreszcie trafiła do mnie ilustracja dla tytułowej karty :) Do tej pory zastępował ją "cycaty" obrazek z czeluści Internetu, natomiast teraz jest tak:
Z czym wam się kojarzy ? ;)
Mam nadzieję, że uda ją się jeszcze nieco podrasować, by stała się bardziej sci-fi...
W grze, postać Technowiedźmy to bardzo szybka karta (wchodzi za jeden punkt mroku). Dysponuje dużą ilością many i mocnym atakiem, jednak w obronie można ją pokonać bardzo łatwo... a przynajmniej mogło by się tak wydawać, bo chodź umiejętności defensywne wiedźmy są bardzo niskie, potrafi ona wykonywać uniki, dzięki którym każde obrażenie może zostać zadane w pustkę. Po za tym posiada ona jeszcze jedną, dającą się we znaki przeciwnikom umiejętność - Urok, dzięki któremu może przejąć czasowo kontrolę nad istotami słabiej władającymi mana niż ona sama. Wiedźma potrafi również brać udział w akcjach i to z całkiem niezłym rezultatem (2 punkty akcji), jednak żeby nie było łatwo - może stać się celem dowolnej istoty, więc warto ją osłaniać gdy to tylko możliwe...
Dodaj komentarz